Tuesday, August 28, 2007

真的那麼脆弱嗎?

最近也沒甚麼特別,還是老樣子.....
那天星期日,我都呆在宿舍一整天,等他放工!好不容易等到他放工了就很開心的拿起電話,怎麼知他和我說要回去找老板談公事..我明白我應該體諒但是就是很不開心的耍脾氣...他問我要不要去吃?當然我說不必啦!因為我都知他要回了,所以就說我自己去吃而他也說好的.
想了想還是覺得應該讓他知道我的心情<失望>..
Unfortunately,i didt get any reply from HIM.So i know what happen liao>>that is he angry with me...from that moment he didt care me,didt call me up...Ask u all again,am i wrong?
One of my "jie mei" said that i have a bit wrong..that is i didt "ti liang" HIM..
Actually i know geh,but i just wanna let HIM know my feeling,that's it..
The next day,he find me but a word he didt talk to me,both of us just keep quiet and pay attention on our food..no more talking
At that moment, i feel very sad..if he angry me or what,he can say to me..I dun like people treat me like that,i dun know what actually happen,what actually he dun like,what actually i am doing wrong...he should tell me...but none..
U know what my feeling now...he acts like dun care,no sms,no call...what for?haiz...................I HATE IT>>>>"the feeling people didt care about"

3 comments:

Xiaolan said...

我还是那句咯。。忍他咯。。
可能他工作压力。。可能有时忽略你一下下。。这个时候他可能也想静静的。。希望你也多关心他。。
你需要他有时哄你,让你,他何尝不是?
他生气不想和你说话。。男子就是这样的。。喜欢收在心里。。
既然他不想说。。可能怕大家又吵架,所以就宁愿收在心里。。
这并不代表他小气或什么的。。他只是想平息火药。。让双方冷静一下,隔天就没事了。。
这时的你应该也让他静一下先,不要逼他,时机对的时候,才摊出来讲咯。。沟通最重要。。
男子很衰的。。你逼他讲,他就越不喜欢。。不像我们女子,有问题时一定要马上讲。。所以他们会慢拍的。。 想讲的时候自然会告诉你的。。

soklei said...

我知道你的感受, 明明是要让对方知道自己心情不好, 如果他表现得很在乎, 你就不会再气了,而他连理都不理你, 会更气更伤心吧!曾几何时我也是被他那么对待过,可是现在都不去在意了。 我也不知道该怎么解决, 因为我自己也解决不来, 只能叫自己想开一点, 不断安慰自己吧!

s@wcHiA said...

就是說啦!有時真的很不明白他是怎麼樣想!唉....也許須要的是時間吧!我會加油的!