Tuesday, August 14, 2007

無心傷害

對不起!我真的沒注意到你的出現...
和平時一樣,上完夜課,我就和他去吃東西!我們去吃我的最愛,那就是<果條湯>....
怎麼知去到那裡才知道那個攤販休息沒開!!反正都去到了就順便在那吃了!當我準備開車門下車時,我竟然沒注意後面的摩托車,就這樣被我的不小心弄倒在地...我就喊叫因為被當時的情況嚇壞...
當時的我很害怕,就躲在車里,腦袋一片空白!!
I also dunno how to describe at that moment..Luckily the motorist no injured and no need to pay any fees..Why i am so careless??If anything happen to motorist then how am i...cant imagine!!
He thought i also got injured then he keep asking me, izit any hurt?then i say nothing...we still go to eat there, i feel guilty and just keep quiet..haiz..
Sorry to HIM cz i make his car spoilt and need to take it to repair...
I promise that next time i will be carefull, wont be so careless anymore!!

4 comments:

Anonymous said...

没关系的啦。被你用门撞到而已,
应该不会很严重的啦。你又不是故意的。
没人会怪你的啦~不过你应该真的被吓倒了!
下次开门时记得看望后镜就OK了~

June said...

不要紧啦,他都没怪你,而且两人没事就好

Anonymous said...

yalo..dun think so much la..ok de lah..nextime muz look at the back before u open the door oh..

soklei said...

哈哈, 我也是每次没看清楚就开门的,
有一次差点出事。。。
你那司机没事就好, 就别想那么多了, 人没事就好!